لواشک خوردنی من

:-*

1393/2/15 23:33
نویسنده : الهه
142 بازدید
اشتراک گذاری
سلام عشقم....سلام لواشکم امروز رفته بودم خونه مامانم اینا....خیلی خوش گذشت.... صبح بابایی اومد دنبالم و برد خونشون بعد از اینکه صبحانه خوردیم با مامان فاطمه رفتیم ابوریحان و من یه تاپ خوشگل واسه خودم خریدم....بعد از اینکه برگشتیم بعد خوردن ناهار رفتیم خونه مامان بزرگم.... مامان بزرگ هی میگف ایشالله خدا بهت بچه بده!!!!!بگذریم وقتی برگشتیم و داشتیم بساط شام رو حاضر میکردیم مامانی پیشنهاد داد شام ببریم پارک.......بعله عشق من......بعد از اینکه بابا جون گلت اومد شام بردیم پارک منظریه.....وای مامانی نمیدونی اونجا پر گربه بود منم که ترسووووووووو....نفهمیدم اون شام رو چجوری خوردم!!!!!هر جا من مینشستم گربه ها هم همونجا کمین میکردن:-) خلاصه دور همی کلی خوش گذشت جات خالی لواشکم امروز که تو ابوریحان لباس نی نی میدیدم دلم ضعف میرف که خدا جون یعنی میشه یه روزی منم واسه بچم لباس بخرم...خدا جون همه مامان باباهایی که در حسرت یه بچن خداحون ارزوشون رو براورده کن .....ما هم که خودت میدونی که بابانادرت میگه هنوز زوده واسه نی نی..... نمیدونم خدا هرچی صلاحمونه همون رو رقم بزنه برامون الهی آمین
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (7)

مینا
16 اردیبهشت 93 15:34
سلام الهه جون ممنون که به من سر زدی
الهه
پاسخ
از شما هم ممنون که بهم سر زدی
نیلوفر/ مامانه روژینا
16 اردیبهشت 93 16:34
وای الهه جونم اسمه وبلاگ لواشک جون خیلی خوشمزه اس ادم دهنش اب میفته
الهه
پاسخ
ممنون عزیزم لواشک دنیای منه
نیلوفر/ مامانه روژینا
16 اردیبهشت 93 16:35
منم از گربه ها خیلی میترسم اما برعکسه من روژینا با دیدنشون کلی ذوق و خوشحالی میکنه
الهه
پاسخ
وای نگو نیلوفر جون اصلا حاضرم بمیرم ولی اسم گربه یا عکسش رو نبینم مامانم میگه مگه گربه از تو عکس میتونه بخوره تورو که اینجوری میترسی
شيرين
16 اردیبهشت 93 16:35
اله جون انشآلله بزودی بچه بغل میشی نازم
الهه
پاسخ
ممنون شیرین جون ...شاید دعات گرفت ممنون که سر زدی
مامانی امیر علی
16 اردیبهشت 93 17:07
سلام گلم خوشحالم که بهمون سرزدی دوستت داریم الان لینکت میکنم
الهه
پاسخ
ممنون دوست خووووووبم
فریبا
16 اردیبهشت 93 17:55
سلام من لینکتون کردم، ایشالله خدا یه نی نی ناز و خوردنی بهتون بده
الهه
پاسخ
سلام گلم ممنون که سر زدی روشای ناز رو ببوس
mojde
21 اردیبهشت 93 20:05
ایشالله یه نی نی ناز میاری
الهه
پاسخ
ممنون گلکم